środa, 28 października 2015

dynie na Halloween -2015


Witam wszystkich bardzo serdecznie,Moje dynie na Halloween już są.
Wycięte i "straszne",no może trochę i nie wszystkie,
Ale mój dom znowu jest rozświetlony i wesoły przez kilka dni.
Zobaczcie sami,
Zapraszam również do oglądnięcia moich dyni z poprzednich lat
(na pasku bocznym pod tagiem -Halloween)
W tym roku miałam pomoc mojej córci,najmniejsza dynia jest jej produkcji.
pozdrawiam wszystkich serdecznie i do usłyszenia ponownie....





o i mój autoportret też jest-hihi!!!




moja córcia idzie w mamy ślady-hihi 




jak wycinanie dyni to tylko z moim kochanym mężem!!!
KOCHAM CIĘ!!!


4 komentarze:

Wyplatanki
28 października 2015 20:46

Strrrrasznie superowe :)

Beva
29 października 2015 09:09

Fantastyczne. Dla mnie przekrojenie dyni i jej obranie jest problemem więc tym bardziej podziwiam osoby, którym udaje się wyczarować z dyni takie cuda.

anulabloguje
29 października 2015 10:28

"Straszne" te dynie :o) Cudna jest dynia z wiedzma i ta na samym dole schodów :o)

Karlita
29 października 2015 11:53

Genialne te dyńki :-))