sobota, 19 września 2015

Plastry z drzewa -farba tablicowa-dekoracje na początek jesieni


Witam wszystkich zaglądających na mojego bloga!1
Lato się wreszcie skończyło i zaczyna się mój ulubiony czas w roku na dekoracje-uwielbiam jesień i te kolory....
zaczęłam już zmieniać dekoracje letnie,co prawda jeszcze nie na typowe dyniowe -jesienne-ale już jest trochę inaczej przed domem i w domu.
Wymyśliłam ,że zrobię takie małe tablice na których będę mogła pisać lub malować różne rzeczy,kupiłam farbę tablicową i poszłam do naszego tartaku ,żeby mi pan plastry z drzewa uciął,mąż mi je przeszlifował i do dwóch przybił mi z tyłu listewki żebym mogła je wbić np do doniczki ,
pomalowałam-wyszło super,Dwa jeszcze zostawiłam pomalowane żeby może gdzieś kiedyś powiesić-jeszcze coś wymyślę,co wy na to?
farba tablicowa jest świetna,tera mogę zmazać i pomalować coś nowego kiedy chcę.



moje sowy również wróciły do łask-hihi
jak chcecie takie zrobić to kurs na nie znajdziecie TUTAJ



wsadziłam chryzantemę,dookoła powsadzałam ostrokrzew i jarzębinę


no i moje ulubione wrzosy,i na tablicowym plastrze -jeżyk



na stół stroik z gałązek wierzby i dodatków


moja wierzba kręcona jest fajna na takie wianuszki bo ma miękkie gałązki -więc można je wyginać


znalazłam trochę kasztanów z zeszłego roku więc wylądowały w świeczniku



no i drugi wianuszek tym razem na drzwi  również z gałązek wierzby ,słoneczników z bibuły i odrobiny dzwonków miechunki
i takim to sposobem u mnie już koniec lata-czekam na jesień,kasztany,buczynę,dynie i inne dary lasu i ogrodu
do usłyszenia niedługo......



1 komentarze:

Beva
22 września 2015 10:14

Piękne dekoracje. Przyznam, że aż trochę pozazdrościłam Ci ich. Już sobie nawet wyobraziłam jakby wyglądały przed moim domem i jakie napisy bym na nich umieszczała.