sobota, 26 września 2015

Jabłka na tasiemkach-jesienna dekoracja okna


Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Jesień ,jesień,jesień....
Jak ja ją lubię,ale czekam na odrobinę deszczu bo sucho u nas  a chętnie poszła bym na grzyby....
No ale u mnie już widać jesień,przed domem już wcześniej zrobiłam-można zobaczyć tutaj ,
zostały mi jeszcze okna,i postawiłam na jabłka i jeżyki,udało mi się zerwać twarde ,ale już czerwone jabłuszka i do tego idealnie malutkie,dowiązałam do nich zielone i brązowe tasiemki no i moja czerwono-biała kratka,
Zamocowałam je pineskami do górnej części wnęki,bo mam ułatwioną sytuację bo mam regipsowe ściany i pineski sprawdzają się super.Prosta rzecz a wyszło naprawdę fajnie,zdjęcia tego tak nie oddają-ale będzie fajna dekoracja zanim nie zmienię jej na Halloweenową.









mam nadzieję ,że się wam spodobało-i może kogoś zainspiruje....

3 komentarze:

justyna9ewa
26 września 2015 13:07

Pomysł rewelacyjny! :)

anulabloguje
26 września 2015 13:56

Jabłuszka ślicznie wyglądają w oknie :o)

Unknown
26 września 2015 20:10

Ale tu kolorowo i jesiennie :) dekoracja super pomysłowa :)