wtorek, 10 marca 2015

Wielkanocne dekoracje- koguciki,kurki -kurs krok po kroku


Witam wszystkich bardzo serdecznie i cieplutko w ten piękny wiosenny dzień,dzisiaj wreszcie miałam chwilkę ,żeby skończyć moje kurki  i napisać kursik dla chętnych(poniżej).
Wyszły całkiem fajne wesołe koguciki,już zdobią moje okno i od razu weselej w domku
mam nadzieje ,że się wam spodobają....

zaczęłam od wycięcia kawałków filcu,w różnych kolorach ale spokojnie mógł by być to również kolorowy brystol


powycinałam taki nierówny wzorek na dole


do tego czerwone grzebienie


żółte dzióbki 


potrzebowałam również jajka styropianowe


i kawałki czerwonej bibuły


i trochę kleju do tapet lub innego rzadkiego kleju (ja użyłam do tapet bo jest najtańszy i ogólnodostępny )


smarowałam nasze jajko klejem i przykładałam kawałki bibuły pędzelkiem dociskając i smarując wierzch,i tak ok 3/4 jajka(bo sama góra nie będzie później widoczna)


tak przygotowane jajka zostawiam do wyschnięcia(dobra rada użyjcie rękawiczek bo ja miałam ręce czerwone przez dwa dni i niczym nie mogłam  doczyścić)



z cienkiego druciku (ja kupuje mój w sklepie ogrodniczym)formujemy nóżki i obwijamy bibułą




dwie nóżki na kurkę-hihi :)


na wyschnięte jajka naklejamy klejem na gorąco  nasze filcowe ubranka


w szczelinę na łączeniu wklejamy również za pomocą kleju na gorąco nasz grzebień i tasiemkę


i na wierzchu nasz dziobek  i pod dziobkiem  "korale"


nóżki są na drucikach więc wciskamy je w dole naszego jajka





teraz jeszcze skrzydełka- wymyśliłam że zrobię je z piórek


i oczywiście klejem na gorąco je  przykleiłam


z tyłu kuperek zrobię z  drucików owiniętych kolorową bibułą(w taki sposób jak wcześniej nóżki)


drucik owijamy paskiem bibułki zaginając początek drucika  i koniec co będzie trzymać bibułę i się nie rozwinie można również skleić końce


ja zaginam tak


narobiłam trochę potem jeszcze dorobiłam w innych kolorach ,żeby było bardziej kolorowo
przykleiłam również klejem na gorąco


smiesznie wyglądał jak tak leżały -jak gotowe na rosół -hihi:)


jeszcze tylko przyszyłam koralik czarny z dwóch stron  jako oczka i gotowe


doczepiłam jeszcze do nich sznureczki i przyczepiłam na oknie i kurza rodzinka spogląda już przez moje okienko-podobają się wam?


dwie siadły na zdjęciach





fajnie ,ze te m=nóżki są z drucików więc można je wyginać jak się chce....


i jedna stoi dzielnie podwieszona 


mam nadzieje ,ze komuś przyda się kursik
pozdrawiam i do usłyszenia ponownie....

Zapraszam również na stronę kobieceporady.pl, 
gdzie znajdziecie dużo ciekawych pomysłów dla każdej kobiety i nie tylko-Zapraszam 

16 komentarze:

justyna9ewa
10 marca 2015 17:42

Pewnie, że się przyda :)
Spróbuję zrobić łatwiejszą wersję z dziećmi w szkole :)

Unknown
10 marca 2015 18:14

Kasiu te koguty są odlotowe;)))No nie da się nie usmiechnąć jak się na nie patrzy;)Brawo za pomysł.

Nasza dwójeczka
10 marca 2015 18:35

Super

anulabloguje
10 marca 2015 20:50

Świetne świąteczne koguciki :o) Rozbawiły i wprawiły mnie w świąteczny nastrój :o)

voncologne
10 marca 2015 21:58

One są świetne!!! Patrząc na nie mam uśmiech od ucha do ucha... :)

Anonimowy pisze...
11 marca 2015 11:14

Cudowne. My na pewno wykorzystamy kurs

Unknown
11 marca 2015 12:53

śliczne :):)

Danka Witkowska
11 marca 2015 13:01

Kasiu kapitalne te kogutki i jakie kolorowe.
Super pomysł.
Pozdrawiam cieplutko :)

Danka Witkowska
11 marca 2015 13:02

Kasiu kapitalne te kogutki i jakie kolorowe.
Super pomysł.
Pozdrawiam cieplutko :)

barbaratoja
11 marca 2015 16:43

rewelacyjne kurki !

Unknown
12 marca 2015 13:15

Super dziękuję za pomysł, będę z dziećmi robiła, właśnie czegoś takiego szukałam.
Pozdrawiam.

eli
14 marca 2015 22:08

Również dziękuję za kursik . Chętnie wypróbuję , bo wyglądają bardzo sympatycznie.Pozdrawiam

Moje nożyczki
26 marca 2015 08:55

Koguciki wyglądają przesympatycznie :)

Ewa
1 kwietnia 2015 09:27

Niby proste ale trzeba mieć to coś ,żeby takie stadko stworzyć ! Pozdrawiam !

Ewelina
28 lutego 2016 18:48

Świetne na pewno wykorzystamy dzięki za kurs :-)

Ewelina
28 lutego 2016 18:49

Świetne na pewno wykorzystamy dziękujemy za kurs:-)