wtorek, 16 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNA GIRLANDA -STROIK NA STÓŁ

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Już tylko kilka dni do Świąt,
Byłam dzisiaj na jasełkach u mojej córci w przedszkolu,po raz 3 była aniołkiem.
W związku z tą uroczystością zostałam poproszona o przygotowanie stroika na długi wąski stół.
wymyśliłam ,ze zrobię coś na styl girlandy i tak tez zrobiłam,
nacięłam różnych iglaków w  ogrodzie i powiązałam drutem w jedną długą całość,do tego plastry suszonych cytrusów,szyszki,jakaś gałązka spryskana złotolem i bałwanki z masy solnej które niedawno robiłam,
Oto efekt,ciężko było mi uchwycić cały na zdjęciu bo stroik był naprawdę długi,
zobaczcie sami




pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia....

8 komentarze:

Wyplatanki
16 grudnia 2014 17:41

Wspaniały stroik na stół!

moja mała galeria tworków
16 grudnia 2014 18:16

śliczny:)

justyna9ewa
16 grudnia 2014 20:05

Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :) Może coś odgapię.. ;)

Asia Stefańska
16 grudnia 2014 21:02

Pomysł rewelacyjny, na pewno super wyglądał na stole, pozdrawiam

Wrzosowa Polana
19 grudnia 2014 11:02

Swietna ozdoba :)

Unknown
19 grudnia 2014 17:18

Kasiu piękna girlanda :) i świetna ozdoba stołu. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...
25 grudnia 2014 12:01

Kasiu :) Tobie oraz Twoim Bliskim życzę czarodziejskich chwil Bożego Narodzenia spędzanego w rodzinnej atmosferze, wyjątkowego Sylwestra i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku. Wesołych Świąt! :)

zblogowani
11 stycznia 2015 13:33

Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!