wtorek, 2 września 2014

SOWY Z DRZEWA-DEKORACJA NA JESIEŃ


Witam wszystkich serdecznie i na wstępie chciałabym podziękować wam ,
że ciągle tak licznie odwiedzacie mój blog i zostawiacie tyle miłych słów pod postami.
Już drugi dzień pada -jest tak szaro i ponuro na dworze.
Mam dzisiaj dla was sowy które zrobiłam z ogromną pomocą mojego kochanego męża.
Wyciął mi sowy i kołki drewniane dokładnie tak jak mu narysowałam-dziękuję kochanie!!
Mi zostało już tylko pomalować i udekorować i są gotowe-zobaczcie sami 


a tak były zrobione....


najpierw był kołek z surowego drzewa,deska i kijek bambusowy




potem szkic ołówkiem na desce....


potem pomalowałam farbami akrylowymi



zostało tylko dodać kilka drobiazgów dla ozdoby....


a taki jest efekt końcowy-mam nadzieję,że się wam spodoba...






wylądowały na schodach przed domem...
do usłyszenia ponownie.....

6 komentarze:

Stara Pracownia
2 września 2014 11:15

wspaniałe sówki:-)

antoludkowo
2 września 2014 13:59

Piękne!

Dorota ma kota
2 września 2014 21:18

fajne drewniaki :-)

Unknown
2 września 2014 23:36

Fajne sówki :). Ale masz zdolnego męża, razem stworzyliście świetną dekorację :)
Pozdrawiam

Natalia Stefaniak
5 września 2014 00:39

Urocze, ładnie wykonane i ozdobione :) pozdrawiam

Annette ;-)
5 września 2014 08:25

Świetne sowy :-)