wtorek, 7 stycznia 2014

Ozdoby kuchenne z filcu


Witam wszystkich serdecznie w nowym roku-wszystkiego dobrego !!
Mam dla was dzisiaj kolejne zawieszki ,będą idealne na zazdroski w kuchennych oknach.
Zrobiłam je na specjalne zamówienie do pewnej zaprzyjaźnionej pizzerii,ma być ich jeszcze więcej oczywiście związanych z kuchenną tematyką i pizzą,więc jak będę miała jeszcze kolejne to wam pokarze
zobaczcie sami...
uwielbiam filc-wszystko można z niego zrobić,zobaczcie sami...


babeczka z wisienką


filiżanki kawy




imbryczek z kawką


kucharz


pizza



nóż do pizzy


mam nadzieję ,że się wam podobało...
pozdrawiam i do usłyszenia.....

6 komentarze:

AnnaT
7 stycznia 2014 21:04

Ale pomysłowe :) I świetnie wykonane :)

Ania S
7 stycznia 2014 21:43

Ale super :) najlepszy jest pizza men i pizza i nożyk :) ale wyobraźnia :) i piękne wykonanie :) Pozdrawiam :)

Agnes B
8 stycznia 2014 11:37

Kasiu- REWELACJA!!!! super ozdoby z filcu :)

Tworzyć każdy może
8 stycznia 2014 17:41

najbardziej spodobał mi się kucharz:) ale wszystkie cuda są śliczne :)

Justyna Borucka
8 stycznia 2014 18:54

Kasiu świetne, mnie najbardziej przypadł do gustu czajniczek, jest przesłodki :)

Unknown
9 stycznia 2014 18:59

Piękne ozdoby :) babeczka z wisienką skradła moje serce :) pozdrawiam