piątek, 4 października 2013

Grzybek z wikliny papierowej-kurs jak zrobić







GRZYBEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ-krok po kroku
Witam wszystkich serdecznie,dzisiaj będzie jeszcze trochę jesiennie,zrobiłam dla was grzybka z wikliny papierowej i od razu kurs na niego dla chętnych-zapraszam....



zaczynamy wyplatać jak normalny koszyczek okrągły-czyli 8 rurek,tylko że ja od razu dałam do nich drucik


zaczynamy pleść,zakładając je w pokazany sposób


dokładając rurkę kręcimy koszyk splotem ósemkowym


potem znalazłam coś co by mi pomogło nadać kształt czapeczki grzybka
-w moim przypadku to miseczka


poodginałam rurki żeby mi było łatwiej potem pleść 
a że były w nich druciki,łatwo jest nadać dany kształt


kontynuowałam wyplatanie kapelusza...



aż była wystarczająca wysokość kapeluszka


rurki z drucikami zaginamy teraz do środka i będziemy wyplatać spód naszego grzybka





jak już mamy wypleciony spód to robimy nóżkę



nadałam jej kształt i rurki po dwie teraz razem plotłam,
bo nóżka jest węższa i jest ich za dużo,tak jak na zdjęciu niżej




musiałam przedłużyć trochę rurki


jak już jest wystarczająco długa to kończymy jak normalny koszyczek


i gotowe...


jeszcze tylko pomalować wedle upodobania...


u mnie znalazł miejsce tu...



na oknach i parapetach już też zmiana-bo mróz w nocy zmroził mi już surfinie


i jeszcze coś jesiennego na stół...


no i moje dynie już zebrane z grządki i czekają na halloween


mam nadzieje ,że się podobało i komuś się przyda
do usłyszenia ponownie...

13 komentarze:

Agnes B
4 października 2013 11:09

Kasiu, grzybek jest świetny! Kursik jak zawsze genialny, na pewno chętni się znajdą na zrobienie grzybka :) Buziaki xxx

Baśka
4 października 2013 12:18

Super kursik :)

AnnaT
4 października 2013 12:32

Grzybek bardzo apetyczny, kursik super :)

Wyplatanki
4 października 2013 12:45

Grzybek jak malowany! Pięknie wypleciony :) Będzie świetną jesienną dekoracją :)

Magda G
4 października 2013 14:12

Witam :) Grzybek wspanialy , tez tak robie od gory kapelusza az po nozke . Zapraszam do mnie na bloga http://magdazmtg.blogspot.com/ Pozdrawiam :)))

Unknown
4 października 2013 20:18

śliczny jesienny akcent!! :)

pozdrawiam serdecznie.

Unknown
4 października 2013 22:31

ekstra:)))

Ula H.
5 października 2013 18:46

Przyda się, przyda !!! Pięknie u Ciebie i przytulnie. Grzybek fantastyczny, a i stroik ze świeczką bardzo ładny . Pozdrawiam :))

jelonek-koziolki
6 października 2013 20:56

Mój grzybek nie jest tak okazały i nóżka robiona osobno, ale ten sposób też jest ciekawy.Miłego dnia

PIETRUSZKA Garden&HandMade
10 października 2013 19:47

Wygląda jakby z najprawdziwszego lasu przywędrował ;)

ewoz
16 października 2013 19:15

świetny kursik, grzybek jak żywy :)
pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

Ania S
7 stycznia 2014 22:00

ale obłędny grzybek :) i kursik super :) na pewno zdobię nie jeden bliżej jesieni :) dziękuję za pomysł :)

Unknown
7 października 2014 19:52

grzybek jest świetny na pewno skorzystam
z kursiku