poniedziałek, 9 września 2013

STROIK Z KUKURYDZY NA DRZWI-JESIEŃ


Witam wszystkich serdecznie !!
Po krótkiej przerwie zabieram się ostro do roboty.
Zbliża się do nas  dużymi krokami jesień,czyli czas na moje liściowo-szyszkowe szaleństwo.
Uwielbiam ten czas,choć trochę żal mi ciepła i lata.
Mam dla was dzisiaj stroik na drzwi ,który zrobiłam z kolb kukurydzy,
mam nadzieje,że taki pomysł wam się spodoba.
Jest prosty do zrobienia-po prostu obrałam kukurydzę z liści,nie odrywając ich,
i potem dowiązywałam jedną do drugiej drutem,na koniec połączyłam w koło,
trochę obwiązałam zielonymi liśćmi bambusa,do tego jeszcze słonecznik,
trochę sznurkowej siatki i rafii -
i gotowe....



i jeszcze coś ze świeczuchowych stroików,trochę żółtych liści już znalazłam,
pomarańczowe kwiaty miechunki,trochę kukurydzy,rafia



Dziękuję ,ze dalej do mnie zaglądacie i również za ciepłe słowa w komentarzach,wszystkie czytam i wszystkie dają mi ogromną radość-
pozdrawiam i do usłyszenia...




5 komentarze:

Unknown
9 września 2013 20:13

super pomysł :)

Wyplatanki
10 września 2013 11:15

Cudowny wianek! Z tą kukurydzą to miałaś ekstra pomysł ;) Żółty, pozytywny, ciepły...

cudARTeńka
10 września 2013 20:23

Piękny wianek, świeczniczek też uroczy:)

Natalia F
13 września 2013 08:18

świetny pomysł z tą kukurydzą :)

Jolka
13 września 2013 16:40

super pomysłowe dekoracje :) Udowadniasz, że jesień jest piękna :)