czwartek, 8 sierpnia 2013

TORBA ZE STARYCH DŻINSÓW

Witam wszystkich ponownie,dzisiaj kolejne moje próby ogarnięcia maszyny do szycia.
Nie wiem czy kiedyś uda mi się pojąć dokładnie o co w tym szyciu chodzi,
ale nie poddaję się.
Najważniejsze ,że sprawia mi ogromną radość to,że sama mogę coś skrócić,przeszyć i nawet jak widać 
w dzisiejszym poście uszyć jakąś drobnostkę jak torba-nie wiem dlaczego akurat kolejna torba,
ale tak wyszło.
Nazbierało mi się ciuchów do oddania po kolejnych porządkach w szafie
 i postanowiłam je wykorzystać inaczej.
Z niepasujących już dżinsów powstała torba,a na niej sówka uszyta z materiałów z innych niepotrzebnych 
ubrań.Pełen recykling,mam nadzieje ,że wam się spodoba
pozdrawiam i do usłyszenia




moja modelka kochana oczywiście już sobie ją przywłaszczyła 
:)
Miłego dnia ...

4 komentarze:

Unknown
8 sierpnia 2013 15:46

This bag is just adorable!I'm glad I found your blog through the group "Upcycle it" from google+. I really like your creations. New follower here via GFC and google+. I would like to invite you to visit my blog. Nice to meet you.
Marisa from
http://passionetcouture.blogspot.ca/

Teresita
9 sierpnia 2013 16:37

Muy bonita!!!!!

Justyna Borucka
14 sierpnia 2013 20:58

śliczna torebunia - sama chętnie bym ją nosiła :)

Jill
19 sierpnia 2013 03:38

That is such a cute bag and so well modelled too!!