sobota, 6 lipca 2013

OPASKA Z KWIATKIEM KANZASHI


Witajcie ponownie!
Dzisiaj kolejna opaska do włosów,tym razem z kwiatkami zrobionymi metodą kanzashi,
łatwo nie było,ale metodą prób i błędów się udało.
Zawsze mi się podobały te kwiaty jako dodatek do tylu rzeczy,i wreszcie mam.
Moja córcia zadowolona i chodzi w niej teraz cały czas.
Mam nadzieję ,że wam również się spodoba,
pozdrawiam serdecznie wszystkich i miłego wieczorku....








jeszcze trochę ospy nam zostało,ale już z górki,
a ten uśmiech-to najlepsza nagroda dla mnie
do usłyszenia....

7 komentarze:

PraceAnki
6 lipca 2013 18:53

Bardzo ładny kwiatek,na ślicznej buzi wygląda jeszcze piękniej:)Pozdrawiam

Unknown
6 lipca 2013 22:17

Sliczna opaska :-) Zaraz oczami wyobrazni widze moja corcie w takiej pieknej opasce ale ona to wszystko z glowy sciaga...Szybkiego powrotu do zdrowia dla corci :-)

Bożena
7 lipca 2013 17:59

Taki uśmieszek to najsłodsze podziękowania:)

Jolka
7 lipca 2013 19:50

Kwiatuszek wyszedł Ci cudowny :) Pozdrawiam

Unknown
9 lipca 2013 13:21

naprawdę piękna opaska, gratuluję pomysłu i cierpliwości, prezentuje się naprawdę rewelacyjnie!! :)

pozdrawiam!!

Unknown
13 lipca 2013 10:48

Piękna, dziewczynki uwielbiają takie rzeczy, kwiatek prześliczny! Kasiu dziękuję za częste odwiedziny. Ja staram się nadrabiać zaległości :)

Arleta
23 września 2014 16:47

świetna opaska kwiatki wspaniałe