środa, 10 lipca 2013

KOSZYCZEK Z PRZYKRYWKĄ

Witajcie  wszyscy!
Ale mamy piękną pogodę,oby tak dalej,słodkie lenistwo w ogrodzie.
ale nie próżnowałam tak do końca tylko uplotłam nowy koszyczek,
specjalnie na urodziny mojej bardzo dobrej koleżanki.
Koszyczek był oczywiście tylko dodatkiem do właściwego prezentu,
ale nie byłabym sobą jak nie dodałabym czegoś zrobionego przeze mnie.
Koszyczek już wręczony ,myślę ,że się spodobał,więc mogę wam go pokazać.
Dziękuję za wszystkie przemiłe słowa pod poprzednimi postami
pozdrawiam was gorąco i do usłyszenia....












5 komentarze:

AnnaT
10 lipca 2013 20:55

Śliczności koszyczek :)

Danka Witkowska
10 lipca 2013 21:44

Kasiu piękny i równiutki koszyczek z piękną dekoracją wieczka:)

PraceAnki
10 lipca 2013 22:19

Piękny jest, dekoracja dodaje jeszcze bardziej uroku:)Pozdrawiam

Unknown
11 lipca 2013 11:59

kasiu piękny koszyczek ,,, z ta koronką wyglada uroczo -też mam w takim kolorze 2 komplecik z koronką ... świetna robota

Bożena
14 lipca 2013 16:36

Koszyczek jest śliczny,a te różyczki urokliwe:)