środa, 12 czerwca 2013

ZAWIESZKA Z MASY SOLNEJ

Witam wszystkich zaglądających na mojego bloga w ten piękny i słoneczny dzień.
Wreszcie można się choć troszkę nacieszyć słoneczkiem.
Dzisiaj króciutko,pokarze wam efekt mojego bawienia się z masą solną,
oczywiście zainspirowana serduszkami Agnez,która zrobiła je pięknie,postanowiłam również spróbować
pierwszy raz tak naprawdę bawiłam się masą solną ,kiedyś coś tam próbowałam ale jakoś z marnym skutkiem,tym razem się nie poddałam i nawet jestem zadowolona i na pewno jeszcze będę próbować,
z resztą oceńcie sami,
pozdrawiam wszystkich cieplutko i do usłyszenia....


 zawieszka na drzwi do pokoju mojej córci Ani


zawieszka dla gości ,żeby czuli się mile widziani,
fajnie mi przypasowała w przedpokoju




7 komentarze:

Magdalena Dudek
12 czerwca 2013 23:08

śliczna zawieszka :)
pozdrawiam

Unknown
12 czerwca 2013 23:15

wow kasiu ,,,, sreduszko wyszło ci świetnie ...oj moje 2 sie skruszyły -pekły

Unknown
12 czerwca 2013 23:38

Kasiu muszę Ci powiedzieć,ze bardzo mi się podobają Twoje prace;)Literka jest genialna,ale zawieszce też nic nie brakuje;)

Joanna
13 czerwca 2013 12:37

O jejku , jakie cuda i śliczności

Wyplatanki
13 czerwca 2013 15:14

śliczne te Twoje zawieszki ;)

Bożena
14 czerwca 2013 14:52

Fajowe zawieszki:)

Justyna Borucka
14 czerwca 2013 16:03

Rewelacyjne zawieszki :) Podziwiam :) Ja i masa solna się nie lubimy :)