sobota, 1 czerwca 2013

WÓZECZEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ W WERSJI MINI

Powstał kolejny wózeczek,ale ,żeby nie było nudno to zrobiłam bardzo malutki.
Zrobiłam go z myślą o urodzinach pewnej 5-cioletniej dziewczynki ,na które została zaproszona moja córeczka,
co prawda prezent już kupiłyśmy,ale pomyślałam ,że byłby to fajny dodatek.
a oto on.........




do środeczka dałyśmy trochę łakoci





dla porównania dałam telefon,żebyście zobaczyli jaki jest mały


a ,że już po urodzinach to mogę wam go pokazać
pozdrawiam serdecznie i lecę skręcać rurki,bo co tu innego robić jak ciągle pada,
pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia


4 komentarze:

Jolka
2 czerwca 2013 08:08

Piękny ten wózeczek, a pomysł z łakociami super :) pozdrawiam

mebelina
2 czerwca 2013 10:02

cudny! na pewno to była miła niespodzianka:)

Justyna Borucka
2 czerwca 2013 13:03

śliczne maleństwo :) solenizantka oszaleje :)

Agnes B
2 czerwca 2013 19:20

Kasia, naprawdę super pomysł, idealny dodatek do prezentu :) i jak fajnie wypchałaś go słodyczami- super!!! :)buziaki xxx