poniedziałek, 27 maja 2013

SKRZYNECZKA Z PUDEŁKA PO BUTACH-kurs jak zrobić

Witam wszystkich!!
Mam dzisiaj dla was skrzyneczkę na różne szpargały , 
którą zrobiłam z pudełka po butach.
Efekt końcowy mnie zaskoczył całkiem pozytywnie,ale oceńcie sami.....
robiłam od razu zdjęcia jakby ktoś chciał sam spróbować

zaczęło się od takiego oto zwykłego pudełka ...





teraz wygląda tak......

 a tak powstawało-



zaczęłam od dolnej części 


 uciełam rurki z wikliny papierowej tak żeby wystawały po obu stronach odrobinę


tak jak widać tutaj


i zaczynamy przyklejać klejem na gorąco,jedna przy drugiej


tak samo robimy z bokami, tylko ,że boki nie mają być dłuższe  ale równe ze ścianką,narazie zostawiłam tylną ściankę


bierzemy się za przykrywkę


obcinamy boki żeby zostało tak jak na zdjęciu


i teraz wracamy do tylnej ścianki,ja przykleiłam rurki odwrotnie ,żeby było ciekawie


obcinamy na długość taką ,żeby po przyłożeniu naszego wieczka były z nim równe,(można je od razu przykleić i tu i tu ale ja zrobiłam to później,więc jak wam wygodniej)


rurki zagięłam ,podłożyłam wieczko i po kolei przyklejałam rurki


na końcu przykleiłam jedną rurkę w poprzek ,żeby zasłonić końcówki,
całość zabejcowałam,tylko ,
że zapomniałam zrobić zdjęcia po zabejcowaniu 
 jeszcze przed dekorowaniem i dodaniem środka,za co przepraszam


jak wysechł impregnat do drzewa(bo tego właśnie użyłam,specjalnie dlatego ,
żeby efekt końcowy był matowy)zabrałam się do przyklejania materiału w środku,
poszłam na łatwiznę i opaliłam brzegi po obcięciu ,żeby nie obszywać i za pomocą kleju na gorąco
obkleiłam całe pudełko





tak wygląda środeczek


dokleiłam  cieniutką koronkową tasiemkę dookoła górnego rantu 



jeszcze tasiemka na górze i dwie piankowe różyczki i gotowe









co wy na to?
a ,że pudełka po butach są różne kwadratowe i podłużne,
to i nasze skrzyneczki mogą być- każda inna
pozdrawiam serdecznie tych wszystkich którzy dotarli aż do tego momentu  
witam również cieplutko nowych obserwatorów,
bardzo mi miło ,że wciąż was przybywa
dziękuję oczywiście za tyle ciepłych słów pod poprzednimi postami i do usłyszenia....

18 komentarze:

Unknown
27 maja 2013 21:36

super kursik :) Jak znajdę chwilkę wolnego czasu to być może skusze się na zrobię nie takiej szkatułeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown
27 maja 2013 22:44

Kasiu piękne wygląda jakby było zrobione z gałązek ,,,świetne

grahasil
27 maja 2013 22:51


Nie ma to jak dobry pomysł.
Bardzo fajna skrzyneczka, a jak dokładnie wykonana, podziwiam.

Unknown
28 maja 2013 08:17

Efekt końcowy na prawdę czadowy ! :) Super Ci to wyszło. :)

Kosz Kwiatów
28 maja 2013 09:07

Super pomysł i wykonanie :))

Wyplatanki
28 maja 2013 09:13

Ekstra! Wygląda bardzo naturalnie, tak.. drewniano ;)

Unknown
28 maja 2013 09:55

Super fajny sposób na wykorzystanie pudełek po butach

Unknown
28 maja 2013 14:18

super pomysł, skrzyneczka prezentuje się cudnie :)

Pasje Justychy
28 maja 2013 21:39

Świetny pomysł, pudełko wygląda niesamowicie:)
pozdrawiam i dziękuję za udział w candy:)

Unknown
28 maja 2013 23:39

Świetna szkatułka. Fajnie to wygląda.

Bożena
29 maja 2013 08:39

Skrzyneczka jest extra:)Pięknie ja wykonałaś:)

Justyna Borucka
30 maja 2013 14:12

skrzyneczka jest piękna :) jak zawsze profesjonalna instrukcja wykonania :) Pomysł rewelacja :) a ile ja pudełek wyrzuciłam i po co? :)

Ivonne
2 czerwca 2013 22:23

super pomysł, bardzo mi się podoba, do tego stopnia, że wykorzystam go w najbliższym czasie :) dzięki

olllq
12 czerwca 2013 21:11

Świetny pomysł i bardzo czytelny kurs, teraz już wiem po co zbierałam te wszystkie pudła pudełeczka :)

papierowe głupotki ani
21 września 2013 05:47

No ładnie wygląda:-) dziękuję za fajny kurs:-)

Unknown
2 stycznia 2015 17:40

Sliczne pudełko!
Mam pytanko jaki to klej na gorąco był do tego użyty?

tak używałam kleju na gorąco-pozdrawiam

(monstre)
7 lutego 2015 19:23

O matko! Chciało Ci się? Podziwiam ;) Ale efekt piękny!