piątek, 5 kwietnia 2013

OPASKA Z KWIATKIEM Z TASIEMKI

Żebyście nie myśleli ,że ostatnio tylko wiklina i krepina to zrobiłam sobie mały przerywnik i zrobiłam opaskę dla mojej córci(która uwielbia opaski i ma ich całe mnóstwo,ale jak jej rano pokazałam tą którą zrobiłam to powiedziała,że jej nie pasuje dzisiaj do stroju i ubierze inną-a ma dopiero 4 lata i już się zaczyna).mam nadzieje ,że wam się spodoba...







przykleiłam klejem na gorąco



w środku przyszyłam koraliki





płatki wycięłam z tej taśmy,i potem opaliłam je dookoła zapalniczką i zszyłam nitką,efekt mi się nawet spodobał i zrobiłam jeszcze jednego tak samo tylko brązowego i już dokleiłam jako ozdoba do mojego nowego kosza-ale to już jutro-pozdrawiam 


ale jednak się skusiła i nosi,teraz to się jej nawet podoba-przedstawiam wam -moja córcia Ania


7 komentarze:

Wyplatanki
5 kwietnia 2013 12:27

opaska idealna dla małej modelki ;)

Agnes B
5 kwietnia 2013 13:42

Hahaha no mała modelka rośnie ;) opaska wyszła super! Buziaki xxx

Bożena
5 kwietnia 2013 13:56

Czyli modnisia Ci rośnie,opaska świetna:)

Danka Witkowska
5 kwietnia 2013 14:15

Opaska super i kolor idealny dla dziewczynki:)

Magda
5 kwietnia 2013 20:54

Świetna opaska z kwiatuszkiem, bardzo inspirujący blog i tyle mam jeszcze stron do obejrzenia:)
Córka mojej siostry ma 6 lat i tez lubi się od dawna stroić:)
Pozdrawiam
Magda

Unknown
5 kwietnia 2013 22:44

kasiu to teraz musisz dorobić więcej ,tak żeby pasowały do każdego stroju.... śliczne ,,,

weronkaa84
5 kwietnia 2013 23:24

Rewelacyjna:)