sobota, 6 kwietnia 2013

KOSZYK Z WIKLINY PAPIEROWEJ ZAMYKANY

Witam ponownie wszystkich!!! Dzisiaj mam dla was koszyk który wczoraj skończyłam,pomalowany bejcą , żeby bardziej przypominał naturalną wiklinę.Zrobiłam również przykrywkę,żeby był trochę inny niż wcześniejsze koszyczki,mam nadzieję ,że się wam spodoba-życzę wszystkim miłego dnia-choć pogoda nie nastraja optymistycznie-dużo uśmiechu!!


tak wyglądał po wypleceniu



a tak już po  dwóch warstwach bejcy





do niego też dorobiłam kwiatuszka takiego jak do opaski
w ogóle spodobały mi się te kwiatki więc pewnie jeszcze je zrobię
dziękuję wam za wszystkie cudowne komentarze pod moimi postami 
one dodają mi skrzydeł!!



9 komentarze:

Unknown
6 kwietnia 2013 08:44

Piekny,bardzo mi sie podoba :-)

Danka Witkowska
6 kwietnia 2013 09:46

Piękny koszyk i ten kwiatek też super na nim wygląda.Pozdrawiam i jak zawsze też czekam u siebie:)

Unknown
6 kwietnia 2013 10:56

śliczny a z tym kwiatkiem to powala ,,,,kasiu pieknie go wykonałaś

weronkaa84
6 kwietnia 2013 11:59

Świetny:) I praktyczny, bo można w nim schować jakieś drobiazgi:)

sosnowygaik
6 kwietnia 2013 20:20

Bardzo ładny. Świetnie wygląda pomalowany bejcą. Ja lubię w takich koszach wkładać drobiazgi, które nie mają swojego określonego miejsca jak znalezione w kącie śrubki, guziki od swetrów, jakieś karteczki i dużo innych rzeczy.

adziamar
8 kwietnia 2013 09:35

Uwielbiam każdą formę recyklingu. Wspaniała i penie bardzo pracochłonna praca. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam

Unknown
8 kwietnia 2013 13:09

Śliczny ten koszyczek :)

Świat według Basi
8 kwietnia 2013 13:13

świetny koszyczek i kwiatek super

Unknown
11 kwietnia 2013 21:16

oj, piękny, też próbowałam ale taki ładny mi nie wyszedł, zainspirowałaś mnie, jeszcze raz spróbuję, cudo:)