środa, 31 października 2012

dynie na halloween- i inne dekoracje

No i mamy  HALLOWEEN  , chciałam wam pokazać pomysł na dynie które zrobiłam w tym roku i w zeszłym(dynie urosły w moim ogrodzie,te największe miały ponad 50kg)oraz inne dekoracje zrobione przeze mnie na tą właśnie okazję,











i jeszcze jedna jaką zrobiłam dla córci do przedszkola



pajęczynę zrobiłam z wełny,która przyczepiłam pineskami ,a pająki zrobiłam z brystolu,oczy namalowałam korektorem


dynie i duszki wycięłam z brystolu podkleiłam kartonem,połączyłam rafią,na klej na gorąco

7 komentarze:

Anonimowy pisze...
19 listopada 2012 06:59

SUPER POMYSŁY CHETNIE PODPATRZE-BRAWO PANI KASIU

Anonimowy pisze...
19 listopada 2012 20:26

Kasienko,istne cuda tworza Twe raczki :))))
Duska

Justyna Borucka
17 września 2013 17:04

Kasiu, normalnie ukłony - dynie cuda :) wszystkie świetnie :) robią wrażenie :)

Unknown
18 września 2013 08:31

jaka precyzja! :O mistrzostwo... Piękne te dyńki... jak coś tak ładnego ma strrrrraszyć? :)

Chili & Ocet
20 września 2013 11:51

Świetne pomysły i wykonanie!
Brawo!

Unknown
24 września 2013 22:50

Wyhodowałaś cudne dynie i jakie pomysłowe wycinanki :))pozdrawiam cieplutko!

Unknown
31 października 2014 18:29

Świetne dynie. Ja w tym roku pierwszy raz robiłam lampion i bardzo mi się to spodobało. Myślę że za rok to i ja zaszaleje z dyniami :D